Doorgaan naar hoofdcontent

Wero : wat doe ik op maandag, dinsdag....een week plannen.





 

Reacties

  1. Jong geleerd, is oud gedaan... Het is heel belangrijk een goede planning te kunnen opmaken. Mooi gedaan... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten