Doorgaan naar hoofdcontent

Wero : wat doe ik op maandag, dinsdag....een week plannen.





 

Reacties

  1. Jong geleerd, is oud gedaan... Het is heel belangrijk een goede planning te kunnen opmaken. Mooi gedaan... Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten

Populaire posts van deze blog

Naar Plopsaland !

De laatste dag van 2024-25...

Het hartjesfeest : de zomer is in aantocht.