Doorgaan naar hoofdcontent

Joepie ! Ik mag de leestas mee naar huis.

Ik mag van vrijdag tot woensdag de leestas mee. Er zijn twee leestassen, zo moeten we minder lang wachten tot we aan de beurt zijn.

We starten met nummers 1 en 11, daarna 2 en 12, 3 en 13....

Er zitten heel wat leuke spulletjes in, zo kan mama, papa, grote zus of broer ... zien wat wij al allemaal hebben geleerd in het eerste leerjaar.

Er zitten leuke woordkaartjes bij met bijhorende prentjes.

Er zit ook een spelletje bij waar ik woordjes kan vormen.

Qr - codes met leuke websites en activiteiten om op de tablet te oefenen.

Straks krijgen we ook een leesboek of leesmapje mee, maar hiervoor nog zullen we eerst nog wat oefenen in de klas.

Ik draag zorg voor mijn tas en hou alles netjes, de leestas breng ik woensdag terug naar de klas.

Juf kijkt dan alles na want op vrijdag kunnen de nummers 2 en 12,.

Lina

Reacties

Populaire posts van deze blog

1 september, we zijn er klaar voor !

 

Samen naar het bos in de herfst.

 

Afspraken maken voor een goede start.